۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

نشست‌هاي مشورتي براي حضور در ايفلاي 2010

از دوم تيرماه تا كنون دو نشست مشورتي براي برنامه‌ريزي درباره‌ي حضور پژوهشگاه در ايفلاي 2010 برگزار كرده‌ايم. جلسه‌ي نخست در روزهاي آغازين اولين ماه تابستان با حضور من، يعني يكي از نمايندگان پژوهشگاه در ايفلاي امسال، آقاي نورالله رزمي، مدير روابط عمومي و و اموربين‌الملل ،يكي از همكاران اين مديريت، خانم محدثه دخت‌عصمتي و خانم ناديا حاجي‌عزيزي، مدير دفتر ارتباطات علمي كه همچنين يكي از نمايندگان سال گذشته‌ي پژوهشگاه در كنفرانس يادشده بودند، برگزار شد. در اين جلسه همكاران محترم روابط عمومي درباره‌ي مسائل اجرايي صحبت كردند و خانم حاجي‌عزيزي هم بخشي از تجربه‌هاي شركت در ايفلاي سال گذشته را در اختيارم قرار دادند. تجربياتي درباره‌ي چگونگي برقرار ارتباط با ديگر شركت‌كنندگان، چگونگي معرفي پژوهشگاه، نشست‌هاي مفيد و نشست‌هايي كه از اهميت كمتري برخوردارند و ....

در جلسه‌ي دوم كه 15 تيرماه برگزار شد، آقاي مهندس عمار جلالي‌منش، ديگر نماينده‌ي پژوهشگاه در ايفلا به ما پيوستند. در اين نشست بيشتر درباره‌ي شكل حضور پژوهشگاه در ايفلا و لزوم برنامه‌ريزي استراتژيك براي همكاري بلندمدت‌تر پژوهشگاه و ايفلا گفت‌وگو شد. اين موضوع را آقاي جلالي‌منش مطرح كردند، بحثي كه موضوع اصلي پيشنهادهاي ايشان را براي شركت در هفتاد و ششمين گردهم‌آيي ايفلا تشكيل مي‌داد. پيشنهاد آقاي جلالي‌منش طرح‌ريزي برنامه‌اي منسجم و پويا با اهداف طولاني‌مدت براي مشاركت ايران‌داك در ايفلاست كه به نظرم پيشنهاد جدي، مهم و بسيار خوبي است و مطمئنا در صورتي كه با همكاري خانواده‌ي پژوهشگاه عملي بشود، به ايران‌داك كمك مي‌كند از امكانات و قابليت‌هاي ايفلا بهتر بهره بگيرد و حضور تاثيرگذارتر و مشاركت بيشتري در اين سازمان بين‌المللي داشته باشد.

امروز هم قصد داريم با آقاي جلالي‌منش نشستي برگزار كنيم و در آن بر جدول زماني برنامه‌‌ها و فعاليت‌هاي ايفلاي امسال متمركز شويم و سياهه‌ي كه به پژوهشگاه مرتبط هستند را نيمه‌نهايي كنيم.

هیچ نظری موجود نیست: